
Всі секрети складного моделювання в 3d Max для майбутніх професіоналів
- незвичайні межі та можливості інструментів з якими Ви давно працювали;
- пояснення складних функцій і інструментів простими словами;
- приклади побудовані на основі реальних завдань з практики викладачів.
Всього 10 занять в нашому навчальному центрі і Ви зможете:
- моделювати ювелірні вироби;
- проектувати моделі для ЧПУ та 3d принтерів;
- будувати персонажів та інші об'єкти для ігрової індустрії.
Для кого ідеально підходить

Для старшокласників

Для студентів

Для дизайнерів

Для всіх
З Вами працюють досвідчені експерти

Максим
Входить в "ТОП 100 провідних викладачів технологій Autodesk". Може знайти підхід до будь-якого студента. Особливо якщо форма проведення занять індивідуальна.
Великий досвід в сфері моделювання виставкового обладнання.
10+ років викладацької діяльності. Випустив понад 10 000 задоволених учнів.

Остап
Випускник факультету архітектури в Національній Академії Образотворчого Мистецтва та Архітектури.
Практикує як архітектор і дизайнер. Брав участь в проектуванні й оформленні багатьох великих об'єктів Києва.
За 2 роки тренерської практики випустив понад 200 студентів.
Вартість і умови навчання
- індивідуальний графік занять;
- займаєтеся в зручному для Вас місці;
- не витрачаєте час на дорогу;
- практика на Ваших проектах;
- старт курсу протягом тижня;
- можливо пройти курс за кілька днів;
- електронний конспект з відео уроками.
10 занять
20 навчальних годин
7 800 грн
20% на навчанні
Спеціальні задачі клієнтів
Є питання, відповіді на які не передбачені в стандартній програмі? Наші тренери розробляють ексклюзивний курс під Ваші задачі.
- тільки відповіді на Ваші запитання;
- зможете вирішити свої завдання разом з викладачем;
- індивідуальний підхід до кожного учня.
1 заняття
2 навчальні години
1 000 грн
-20% від вартості кожного заняття

Заощаджуйте 50% від вартості курсу
Займаючись індивідуально Ви можете запросити ще одну людину і розділити вартість навчання з ним навпіл. При цьому всі переваги індивідуального навчання збережуться.
ЗНИЖКА ПО ЦІЙ АКЦІЇ ПЛЮСУЄТЬСЯ З БУДЬ-ЯКОЮ ІНШОЮ ЗНИЖКОЮ!
Часто задавані питання
Роботи студентів
Про нас говорять
Інна
Ми займаємося виготовленням унікальних ювелірних виробів. Раніше всі моделі замовляли у фрілансерів. Це завдавало купу дискомфорту і додаткові витрати, які доводилося враховувати при формуванні кінцевої вартості виробу. Тому прийняли рішення навчити 3д моделюванню своїх співробітників. З даними запитом звернулися в Інтелект, і залишилися дуже задоволені тим як вони надали послугу. Перші моделі власного виробництва вже пішли в роботу. На черзі Ріно шкода, що хлопці його поки не ведуть.
Галина
Єгор вчиться в 9-му класі. Велику частину часу проводить за іграми, як і всі його друзі. Давно хотіла перемкнути його пристрасть в щось більш корисне. Коли дізналася, що є курси з моделювання персонажів і інших елементи для ігор з якими він постійно вовтузиться. Відразу записала. Поки йому все подобається, замість того щоб байдикувати, займається 3д моделюванням. Дивлюся потроху і друзі стали підтягуватися. Дуже вдячна Інтелект, що не тільки навчили, але і з мотивацією допомогли.
Кирило
Я дизайнер і часто працюю зі складними фасадами. Зазвичай застосовував спрощені форми і потім клієнту на пальцях пояснював як буде в реальності. Такий підхід, як ви розумієте, ні клієнтам, ні мені особливо не подобався. За допомогою курсу Складне моделювання в 3д Макс розібрався як робити складні об'єкти з ювелірною точністю. Це дозволило не тільки рендери поліпшити. Але і моделі деяких елементів прям на виробництво відправляти.
Програма курсу 3d Max складне моделювання
Моделювання в Editable Poly в 3ds Max:
- extrude;
- cut;
- bridge;
- connect;
- weld.
Моделювання в Editable Spline в 3ds Max:
- refine;
- connect;
- break vertices;
- weld verices.
Моделювання в Ribbon Editor в 3ds Max.
- object paint;
- spread population;
- define flows.
Створення UV в 3ds Max:
- flatten mapping;
- pelt map;
- render UV template.
Створення текстур в Viewport Canvas в 3ds Max:
- paint by layer;
- fill by layer;
- brush settings.
Створення і застосування Normal Map в 3ds Max:
- генерація Normal Map у графічному редакторі;
- застосування Normal Map на відповідний канал матеріалу.
Скульптінг Hi Poly в ZBrush:
- експорт в ZBrush;
- застосування Dyna Mesh;
- робота пензликами на поверхні Hi Poly.
Ретопологія Hi Poly в 3ds Max.
- step build;
- surface paint;
- paint deform.
Запікання Normal Map в 3ds Max.
- render to texture;
- projection modifier;
- output size.
Експорт активів в Unreal Engine:
- оптимізація активів;
- вибір відповідного формату;
- перевірка активів в Unreal engine.
Етапи проходження курсу

Відправляєте заявку

Проходите 1-е заняття

Оплачуєте курс

Освоює надточне моделювання
Заявка на безкоштовну консультацію
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.