
Для дизайнера, не вміти працювати з 3d max, все одно, що бути безграмотним.
Всього 10 занять в нашому навчальному центрі і Ви зможете:
- моделювати архітектурні споруди будь-якої складності: будинки, квартири, кімнати...;
- розробляти об'єкти інтер'єру та екстер'єру;
- створювати реалістичні 3d зображення, які за якістю не поступаються фотографіям реальних об'єктів.
Створюйте сучасні проекти за допомогою сучасного інструменту. Де обмежити Вас зможе тільки фантазія.
Для кого ідеально підходить

Для старшокласників

Для студентів

Для дизайнерів

Для людей з іншої сфери
З Вами працюють досвідчені експерти

Максим
Входить в "ТОП 100 провідних викладачів технологій Autodesk". Може знайти підхід до будь-якого студента. Особливо якщо форма проведення занять індивідуальна.
Великий досвід у сфері моделювання виставкового обладнання.
10+ років викладацької діяльності. Випустив понад 10 000 задоволених учнів.

Остап
Випускник факультету архітектури в Національній Академії Образотворчого Мистецтва та Архітектури.
Практикує як архітектор і дизайнер. Брав участь в проектуванні та оформленні багатьох великих об'єктів Києва.
За 2 роки тренерської практики випустив понад 200 студентів.
Вартість та умови навчання
- індивідуальний графік занять;
- займаєтеся в зручному для Вас місці;
- не витрачаєте час на дорогу;
- практика на Ваших проектах;
- старт курсу протягом тижня;
- можливо пройти курс за кілька днів;
- електронний конспект з відео уроками.
10 занять
20 навчальних годин
7 800 грн
20% на навчанні
Спеціальні задачі клієнтів
Є питання, відповіді на які не передбачені в стандартній програмі? Наші тренери розробляють ексклюзивний курс під Ваші задачі.
- тільки відповіді на Ваші запитання;
- зможете вирішити свої завдання разом з викладачем;
- індивідуальний підхід до кожного учня.
1 заняття
2 навчальні години
1 000 грн
-20% від вартості кожного заняття

Заощаджуйте 50% від вартості курсу
Займаючись індивідуально Ви можете запросити ще одну людину і розділити вартість навчання з ним навпіл. При цьому всі переваги індивідуального навчання збережуться.
ЗНИЖКА ПО ЦІЙ АКЦІЇ ПЛЮСУЄТЬСЯ З БУДЬ-ЯКОЮ ІНШОЮ ЗНИЖКОЮ!
Часто задавані питання
Роботи студентів
Про нас говорять
Мілана
Ці курси були вже третіми. Погодилася піти, тільки тому що подруга рекомендувала. Максим Миколайович дуже хороший викладач. Я тепер можу самостійно повністю дизайн квартири зробити. Звичайно 10-ти занять трішки не вистачило, ну то вже нюанси. Головне результат.
Катерина
Я працюю ландшафтним дизайнером. Зазвичай малювала від руки. А тут великий проект, але заявки без візуалізацій не приймаються. У групі просто не реально вчиться. Іноді не те що до семи, а й до дванадцяти можу затриматися. Одним словом, можливість планувати кожне заняття окремо, а де потрібно ще й переносити, просто супер пропозиція. Спасибі все супер. Проект мій на жаль не виграв. Але тепер я таких купу можу наклепати.
Микита
Схаменувся, як зазвичай, в останній момент. Текст то таке. За пару ночей накидати можна. А ось візуалізація. Я ж в Максі не зуб ногою. Інтелект ребята СПАСИБІ. Дуже виручили. Вважай за 10 днів я розібрався в моделюванні і сам, не замовив у когось, а сам, побудував проект і зробив всі необхідні візуалізації.
Програма індивідуального курсу 3ds Max
Знайомство з програмою Autodesk 3ds Max:
- області застосування 3ds Max;
- інтерфейс програми;
- навігація в видових вікнах;
- стандартні примітиви: переміщення, обертання, масштабування, копіювання, «віддзеркалювання» і об'єднання в групи;
- одиниці вимірювання;
- сітка;
- прив'язка і вирівнювання.
Практика: створення з примітивних об'єктів сцени з простими елементами інтер'єру (стіни, підлогу, стіл, стілець, диван).
Класифікація модифікаторів:
- огляд модифікаторів для параметричних об'єктів;
- використання Modifier Stack;
- подоб'екти модифікаторів;
- прості модифікатори деформації: Bend, Twist, Stretch, Skew, Melt, Noise. Модифікатор вільної деформації (FFD).
Практика: створення нескладних об'єктів: корзина з фруктами, стелаж, коробка з цукерками.
Моделювання за допомогою форм (Shapes):
- створення ліній;
- розуміння інтерполяції сплайну;
- типи зчленування сегментів (Bezier, Bezier Corner і т.д.);
- Модифікатори для створення геометричних тіл на базі сплайнів (Extrude, Bevel, Bevel Profile, Lathe,).
Практика: створення моделі столу, шахових фігурок, келихів та ін. тіл обертання.
Моделювання за допомогою модифікатора Sweep:
- визначення Sweep - протягування перетину уздовж сплайна;
- вибір типу профілю (перетину) для ліній;
- робота із сувоями: Selection Type і Sweep Parameters;
- використання вбудованого і користувацького перетину.
Практика: створення моделі стільця і столу в венеціанському стилі, створення стельового багета і підлогового плінтуса.
Основи полігонального моделювання:
- принципи побудови при нізкополігональних і високополігональному моделюванні;
- редагування на рівні подоб'ектов;
- операції з вершинами (Vertex), ребрами (Edge) і гранями (Polygon);
- застосування вбудованих модифікаторів для подоб'ектов (Bridge, Champfer, Extrude. Weld, Target Weld та ін.).
Практика: створення моделі дивана, шафи, дачного будиночка.
Поняття матеріалу:
- короткий огляд найбільш часто вживаних матеріалів в 3ds Max;
- матеріали і карти;
- растрові і процедурні карти;
- інтерфейс Material Editor;
- збереження матеріалів у бібліотеках;
- канали ефектів матеріалу;
- редагування карти матеріалу за допомогою застосування на об'єкті модифікатора UVW Map.
Практика: застосування та редагування матеріалів до раніше змодельованих об'єктів.
Віртуальні камери і основи освітлення:
- типи знімальних камер, їх параметри і управління;
- перемикання користувальницького виду на камери;
- створення та налагодження джерел світла;
- налаштування стандартного освітлення;
- типи джерел світла;
- множники;
- послаблення;
- оточення;.
- використання растрових зображень для створення фону вьюпорту;
- налаштування діалогового вікна Viewport Background;
- візуалізація за допомогою ScanLine;
- основні елементи управління візуалізацією.
Практика: створення інтер'єру приміщення і застосування до нього джерел світла, інсталяція віртуальної камери.
Освітлення сцени відкритого простору:
- модель установки світла для імітації освітлення відкритого простору;
- системи для архітектурних візуалізацій Sunlight і Daylight;
- налаштування Environment;
- ефекти оточення;
- призначення заднього плану для вікна проекції;
- основні принципи вибору ракурсу і схем освітлення при візуалізації екстер'єрів;
- застосування HDRI для светопостановки екстер'єрних сцен;
- налаштування параметрів фінального рендерингу.
Практика: візуалізація різних інтер'єрних і екстер'єрних сцен.
Спільне використання програм Adobe Photoshop і 3ds Max:
- витяг контурів з файлів jpeg або png в Photoshop, з подальшим імпортом в 3ds Max, з метою отримання об'ємних фігур;
- візуалізація і постобробка зображення в Photoshop.
Практика: створення складних елементів декору, використовуючи растрові вихідні.
Огляд основних пакетів візуалізації:
- Mental ray (Autodesk 3ds Max);
- V-Ray (Chaos Group);
- Corona render (Render Legion a.s., a part of Chaos Group.)
Практика: візуалізація різних інтер'єрних сцен, порівняння пакетів візуалізації.
Етапи проходження курсу

Відправляєте заявку

Проходите 1-е заняття

Оплачуєте курс

Освоюєте 3ds Max
Заявка на безкоштовну консультацію
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.