Як створювати фотореалістичні 3d дизайни інтерьерів. Практичні заняття з експертами.
Роман
Співавтор методики і програми курсу

Індивідуальні курси 3ds Max

Як створювати фотореалістичні 3d дизайни інтерьерів. Практичні заняття з експертами.

Технології:

3DS MAX   PHOTOSHOP   CORONA   V-RAY   MENTAL RAY

Мова викладання:

УКРАЇНСЬКА & nbsp РОСІЙСКА

Всього 10 занять в нашому навчальному центрі і Ви зможете:

  • моделювати архітектурні споруди будь-якої складності: будинки, квартири, кімнати...;
  • розробляти об'єкти інтер'єру та екстер'єру;
  • створювати реалістичні 3d зображення, які за якістю не поступаються фотографіям реальних об'єктів.

Создавайте современные проекты с помощью современного инструмента. Где ограничить Вас сможет только фантазия.

Преподаватели курса 3ds Max дизайн интерьеров

Максим Доброскок


Входит в "ТОП-100 ведущих преподавателей технологий Autodesk»

Преподавательский стаж:
Выставочная федерация Украины, консалтинг в сфере выставочного дизайна.
Киевский национальный университет технологий и дизайна (КНУТД), кафедра дизайна.
Киевский филиал Компьютерной Академии «ШАГ», кафедра компьютерной графики и дизайна.

«Чтобы воспитывать другого, мы должны воспитать прежде всего себя.»

Який варіант навчання підходить Вам?

Індвідуальне навчання:

  • графік занять підлаштовуется під Вас;
  • можливість переносити і відміняти заняття;
  • проактика на Ваших проектах;
  • старт курса протягом тижня;
  • можливість профти курс за кілька днів.

10 занять

20 навчальних годин

7 000 грн

Заповніть форму і дізнайтесь як зекономити

-20% на навчанні


Навчання на території клієнта:

  • графік занять підлаштовуется під Вас;
  • можливість переносити і відміняти заняття;
  • проактика на Ваших проектах;
  • старт курса протягом тижня;
  • проведеня занять по всій території Киева;

10 занять

20 навчальних годин

9 000 грн

Сплатіть за курс повністю, після пробного заняття та економте

-20% на навчанні

Дистанційне (on line) навчання:

  • індивідуальний графік занять;
  • займаєтесь в зручному для Вас місці;
  • не витрачаете час на дорогу.

10 занять

20 навчальних годин

6 300 грн

Заповніть форму і дізнайтесь як зекономити

-20% на навчанні


Спеціальні задачі кліентів

Є питання відповіді на які не передбачені в стандартній програмі? Наші тренери розроблять експлюзивний курс під Ваші задачі.

  • адаптована під Вас програма курсу;
  • практика на Ваших прикладах;
  • мінімальне замовлення - одне заняття.

1 заняття

2 навчальні години

800 грн

При замолвленні 5ти занять и більше:

-20% від вартості кожного заняття


Знижки і акції

Заощадь 50% від вартості
Займаючись індивідуально Ви можете запросити ще одну людину і розділити вартість навчання з нею навпіл. При цьому кожен з Вас заплатить набагато менше ніж при занятті в групі, а всі переваги індивідуального навчання збережуться.
ЗНИЖКА ПО ЦІЙ АКЦІЇ плюсуеться С БУДЬ-ЯКІ ІНШІ ЗНИЖКОЮ!

Програма індивідуального курсу 3ds Max

1

Знайомство з програмою Autodesk 3ds Max:

  • області застосування 3ds Max;
  • інтерфейс програми;
  • навігація в видових вікнах;
  • стандартні примітиви: переміщення, обертання, масштабування, копіювання, «віддзеркалювання» і об'єднання в групи;
  • одиниці вимірювання;
  • сітка;
  • прив'язка і вирівнювання.

Практика: створення з примітивних об'єктів сцени з простими елементами інтер'єру (стіни, підлогу, стіл, стілець, диван).

2

Класифікація модифікаторів:

  • огляд модифікаторів для параметричних об'єктів;
  • використання Modifier Stack;
  • подоб'екти модифікаторів;
  • прості модифікатори деформації: Bend, Twist, Stretch, Skew, Melt, Noise. Модифікатор вільної деформації (FFD).

Практика: створення нескладних об'єктів: корзина з фруктами, стелаж, коробка з цукерками.

3

Моделювання за допомогою форм (Shapes):

  • створення ліній;
  • розуміння інтерполяції сплайну;
  • типи зчленування сегментів (Bezier, Bezier Corner і т.д.);
  • Модифікатори для створення геометричних тіл на базі сплайнів (Extrude, Bevel, Bevel Profile, Lathe,).

Практика: створення моделі столу, шахових фігурок, келихів та ін. тіл обертання.

4

Моделювання за допомогою модифікатора Sweep:

  • визначення Sweep - протягування перетину уздовж сплайна;
  • вибір типу профілю (перетину) для ліній;
  • робота із сувоями: Selection Type і Sweep Parameters;
  • використання вбудованого і користувацького перетину.

Практика: створення моделі стільця і столу в венеціанському стилі, створення стельового багета і підлогового плінтуса.

5

Основи полігонального моделювання:

  • принципи побудови при нізкополігональних і високополігональному моделюванні;
  • редагування на рівні подоб'ектов;
  • операції з вершинами (Vertex), ребрами (Edge) і гранями (Polygon);
  • застосування вбудованих модифікаторів для подоб'ектов (Bridge, Champfer, Extrude. Weld, Target Weld та ін.).

Практика: створення моделі дивана, шафи, дачного будиночка.

6

Поняття матеріалу:

  • короткий огляд найбільш часто вживаних матеріалів в 3ds Max;
  • матеріали і карти;
  • растрові і процедурні карти;
  • інтерфейс Material Editor;
  • збереження матеріалів у бібліотеках;
  • канали ефектів матеріалу;
  • редагування карти матеріалу за допомогою застосування на об'єкті модифікатора UVW Map.

Практика: застосування та редагування матеріалів до раніше змодельованих об'єктів.

7

Віртуальні камери і основи освітлення:

  • типи знімальних камер, їх параметри і управління;
  • перемикання користувальницького виду на камери;
  • створення та налагодження джерел світла;
  • налаштування стандартного освітлення;
  • типи джерел світла;
  • множники;
  • послаблення;
  • оточення;.
  • використання растрових зображень для створення фону вьюпорту;
  • налаштування діалогового вікна Viewport Background;
  • візуалізація за допомогою ScanLine;
  • основні елементи управління візуалізацією.

Практика: створення інтер'єру приміщення і застосування до нього джерел світла, інсталяція віртуальної камери.

8

Освітлення сцени відкритого простору:

  • модель установки світла для імітації освітлення відкритого простору;
  • системи для архітектурних візуалізацій Sunlight і Daylight;
  • налаштування Environment;
  • ефекти оточення;
  • призначення заднього плану для вікна проекції;
  • основні принципи вибору ракурсу і схем освітлення при візуалізації екстер'єрів;
  • застосування HDRI для светопостановки екстер'єрних сцен;
  • налаштування параметрів фінального рендерингу.

Практика: візуалізація різних інтер'єрних і екстер'єрних сцен.

9

Спільне використання програм Adobe Photoshop і 3ds Max:

  • витяг контурів з файлів jpeg або png в Photoshop, з подальшим імпортом в 3ds Max, з метою отримання об'ємних фігур;
  • візуалізація і постобробка зображення в Photoshop.

Практика: створення складних елементів декору, використовуючи растрові вихідні.

10

Огляд основних пакетів візуалізації:

  • Mental ray (Autodesk 3ds Max);
  • V-Ray (Chaos Group);
  • Corona render (Render Legion a.s., a part of Chaos Group.)

Практика: візуалізація різних інтер'єрних сцен, порівняння пакетів візуалізації.

Заявка на безкоштовну консультацію

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.