
Навчіться моделювати і рендерить інтер'єри за місяць:
- ніяких спеціальних знань на старті - курс з нуля;
- домашні завдання після кожного заняття + їх розбір на заняттях;
- супер доступний виклад матеріалу - коли все зрозуміло і виходить, простіше йти вперед;
- курс веде практикуючий дизайнер;
- розробите свій 1й проект і отримаєте практичний досвід;
- докладні відео уроки по кожному заняттю.
Для кого ідеально підходить

Для старшокласників

Для студентів

Для дизайнерів

Для людей з іншої сфери
З Вами працюють досвідчені експерти

Остап
Викладач 3ds Max
Випускник факультету архітектури в Національній Академії Образотворчого Мистецтва та Архітектури.
Практикує як архітектор і дизайнер. Брав участь в проектуванні і оформленні багатьох великих об'єктів Києва.
За 2 роки тренерської практики випустив понад 200 студентів.
Вартість і умови навчання
Безпечне навчання в нашому офісі:
- не більше 10ти осіб в групі;
- 100% безпека і конфіденційність;
- відповіді на всі питання під час занять;
- підтримка в Telegram між заняттями;
- проект для портфоліо;
- займаєтеся де Вам зручно;
- електронний конспект з відео уроками.
10 занять
30 навчальних годин
3 400 грн
1 000 на навчанні
Проходячи заняття за акційною вартістю Ви можете вибрати будь-який час навчання. За умови, що Вам підходить вказаний нижче:)
Старт: 14 вересня
Сервіс зв'язку: Google Meet
Час занять: с 19.00 до 21.15
Дні занять: Пн и Ср
Поширені запитання
Роботи студентів
Відгуки
Аліса
Я практикуючий дизайнер і завжди малювала скетчі від руки. Останнім часом щоб отримати хороше замовлення потрібно подати відразу кілька макетів на розгляд. Від руки їх робити дуже затратно по часу. Особливо якщо врахувати що в результаті можуть і не до тебе звернеться. 3д Макс освоювала під час сезону відразу на робочому проекті. Часу на розкачку не було взагалі. Сподобалося що дуже швидко. Інформації більш ніж достатньо. Більшого обсягу я б і не освоїла. На це просто часу немає. До кінця навчання проект був готовий, в дуже навіть прийнятній якості. Спасибі Остап. Обов'язково прийду на просунутий курс, але вже в міжсезоння.
Наталія
За 4 роки в КІСІ Архікад освоїла ідеально. А до 3д Макса якось весь час руки не доходили. Ось коли пару місяців залишилося до здачі диплома. Грім, так би мовити грянув, і я пішла вчиться. Як завжди, біс виявився не таким вже й страшним, як мені здавалося. Головне було почати, і курс від Інтелект відмінна для цього можливість. Ще багато моментів потрібно прояснити. Але 10е заняття було сьогодні, а всі візуалізації потрібні для дипломної вже готові. Результат, так би мовити, на лице. Всім рекомендую.
Катерина
Я завжди полюбляла переставляти меблі і ходити по магазинам оздоблювальних матеріалів. І ось зараз перебуваючи в декреті нарешті зважилася осовїти 3d моделювання. Величезне спасибі Остапу, які не відбив це бажання, а дозволив йому реалізуватися. Тепер я все знаю і вмію. Дизайн в новій квартирі будемо робити вже за моїм проектом.
Програма курсу 3ds Max дизайн інтер'єрів
Знайомство з програмою Autodesk 3ds Max:
- області застосування 3ds Max;
- інтерфейс програми;
- навігація в видових вікнах;
- стандартні примітиви: переміщення, обертання, масштабування, копіювання, «віддзеркалювання» і об'єднання в групи;
- одиниці вимірювання;
- сітка;
- прив'язка і вирівнювання.
Практика: створення з примітивних об'єктів сцени з простими елементами інтер'єру (стіни, підлогу, стіл, стілець, диван).
Класифікація модифікаторів:
- огляд модифікаторів для параметричних об'єктів;
- використання Modifier Stack;
- подоб'екти модифікаторів;
- прості модифікатори деформації: Bend, Twist, Stretch, Skew, Melt, Noise. Модифікатор вільної деформації (FFD).
Практика: створення нескладних об'єктів: корзина з фруктами, стелаж, коробка з цукерками.
Моделювання за допомогою форм (Shapes):
- створення ліній;
- розуміння інтерполяції сплайну;
- типи зчленування сегментів (Bezier, Bezier Corner і т.д.);
- Модифікатори для створення геометричних тіл на базі сплайнів (Extrude, Bevel, Bevel Profile, Lathe,).
Практика: створення моделі столу, шахових фігурок, келихів та ін. тіл обертання.
Моделювання за допомогою модифікатора Sweep:
- визначення Sweep - протягування перетину уздовж сплайна;
- вибір типу профілю (перетину) для ліній;
- робота із сувоями: Selection Type і Sweep Parameters;
- використання вбудованого і користувацького перетину.
Практика: створення моделі стільця і столу в венеціанському стилі, створення стельового багета і підлогового плінтуса.
Основи полігонального моделювання:
- принципи побудови при нізкополігональних і високополігональному моделюванні;
- редагування на рівні подоб'ектов;
- операції з вершинами (Vertex), ребрами (Edge) і гранями (Polygon);
- застосування вбудованих модифікаторів для подоб'ектов (Bridge, Champfer, Extrude. Weld, Target Weld та ін.).
Практика: створення моделі дивана, шафи, дачного будиночка.
Поняття матеріалу:
- короткий огляд найбільш часто вживаних матеріалів в 3ds Max;
- матеріали і карти;
- растрові і процедурні карти;
- інтерфейс Material Editor;
- збереження матеріалів у бібліотеках;
- канали ефектів матеріалу;
- редагування карти матеріалу за допомогою застосування на об'єкті модифікатора UVW Map.
Практика: застосування та редагування матеріалів до раніше змодельованих об'єктів.
Віртуальні камери і основи освітлення:
- типи знімальних камер, їх параметри і управління;
- перемикання користувальницького виду на камери;
- створення та налагодження джерел світла;
- налаштування стандартного освітлення;
- типи джерел світла;
- множники;
- послаблення;
- оточення;.
- використання растрових зображень для створення фону вьюпорту;
- налаштування діалогового вікна Viewport Background;
- візуалізація за допомогою ScanLine;
- основні елементи управління візуалізацією.
Практика: створення інтер'єру приміщення і застосування до нього джерел світла, інсталяція віртуальної камери.
Освітлення сцени відкритого простору:
- модель установки світла для імітації освітлення відкритого простору;
- системи для архітектурних візуалізацій Sunlight і Daylight;
- налаштування Environment;
- ефекти оточення;
- призначення заднього плану для вікна проекції;
- основні принципи вибору ракурсу і схем освітлення при візуалізації екстер'єрів;
- застосування HDRI для светопостановки екстер'єрних сцен;
- налаштування параметрів фінального рендерингу.
Практика: візуалізація різних інтер'єрних і екстер'єрних сцен.
Спільне використання програм Adobe Photoshop і 3ds Max:
- витяг контурів з файлів jpeg або png в Photoshop, з подальшим імпортом в 3ds Max, з метою отримання об'ємних фігур;
- візуалізація і постобробка зображення в Photoshop.
Практика: створення складних елементів декору, використовуючи растрові вихідні.
Огляд основних пакетів візуалізації:
- Mental ray (Autodesk 3ds Max);
- V-Ray (Chaos Group);
- Corona render (Render Legion a.s., a part of Chaos Group.)
Практика: візуалізація різних інтер'єрних сцен, порівняння пакетів візуалізації.
Етапи проходження курсу

Відправляєте заявку

Проходите безкоштовне заняття

Оплачуєте курс

Освоюєте 3ds Max
Заявка на безкоштовну консультацію
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.