Як створювати фотореалістичні 3d дизайни інтерьерів. Практичні заняття з експертами.
Роман
Співавтор методики і програми курсу

Курси 3ds Max дизайн інтер'єрів

Як створювати фотореалістичні 3d дизайни інтерьерів. Практичні заняття з експертами.

Технології:

3DS MAX   PHOTOSHOP   CORONA   V-RAY   MENTAL RAY

Мова викладання:

УКРАЇНСЬКА & nbsp РОСІЙСКА

Мова інтерфейсу програм:

АНГЛІЙСЬКА

Для дизайнера, не уметь работать с 3d max, все равно, что быть безграмотным.

Лучшие курсы 3d Max в Киеве! В этом уже убедились более 50 компаний (среди которых «Nestle», «МТС», «Автолюкс», СК «Универсальная», «5 элемент», «Водный мир» и много других известных компаний) и более 500 частных слушателей. Эти цифры постоянно увеличиваются.

Всего 10 занятий в нашем учебном центре и Вы сможете:

  • моделировать архитектурные сооружения любой сложности: дома, квартиры, комнаты...
  • разрабатывать объекты интерьера, экстерьера, персонажей и т.п.
  • создавать реалистичные 3d изображения, по качеству не уступающие фотографиям реальных объектов!
  • и многое, многое другое!

Создавайте современные проекты с помощью современного инструмента. Где ограничить Вас сможет только фантазия.

Преподаватели курса 3ds Max дизайн интерьеров

Максим Доброскок


Входит в "ТОП-100 ведущих преподавателей технологий Autodesk»

Преподавательский стаж:
Выставочная федерация Украины, консалтинг в сфере выставочного дизайна.
Киевский национальный университет технологий и дизайна (КНУТД), кафедра дизайна.
Киевский филиал Компьютерной Академии «ШАГ», кафедра компьютерной графики и дизайна.

«Чтобы воспитывать другого, мы должны воспитать прежде всего себя.»

Какой вариант обучения подходит Вам?

Групповое обучение

  • не более 4х человек в группе
  • выбираете время и дни занятий
  • группы стартуют в течении 3х недель

10 занятий

20 учебных часов

3 800 грн

Заполните форму и узнайте как сэкономить

-10% на обучении


Индивидуальное обучение

  • график занятий подстраивается под Вас
  • возможность переносить и отменять занятия
  • практика на Ваших проектах
  • старт курса в течении недели
  • возможно пройти курс за несколько дней

10 занятий

20 учебных часов

6 000 грн

Заполните форму и узнайте как сэкономить

-20% на обучении


Дистанционное (on line) обучение

  • индивидуальный график занятий
  • занимаетесь в удобном для Вас месте
  • не тратите время на дорогу

10 занятий

20 учебных часов

5 500 грн

Заполните форму и узнайте как сэкономить

-20% на обучении


Специальные задачи клиентов

Есть вопросы, ответы на которые не предусмотрены в стандартной программе? Наши тренеры разрабатывают эксклюзивный курс под Ваши задачи.

  • адаптированная под Вас программа курса
  • практика на Ваших примерах
  • минимальный заказ - одно занятие

1 занятие

2 учебных часа

800 грн

При заказе пяти занятий и более:

-20% от стоимости каждого занятия


Cкидки и акции

Сэкономь 50% от стоимости
Занимаясь индивидуально Вы можете пригласить еще одного человека и разделить стоимость обучения с ним пополам. При этом каждый из Вас заплатить гораздо меньше чем при занятии в группе, а все преимущества индивидуального обучения сохранятся.
СКИДКА ПО ЭТОЙ АКЦИИ ПЛЮСУЕТСЯ С ЛЮБОЙ ДРУГОЙ СКИДКОЙ!

Программа курса 3d Max дизайн интерьеров

1

Знайомство з програмою Autodesk 3ds Max:

  • області застосування 3ds Max;
  • інтерфейс програми;
  • навігація в видових вікнах;
  • стандартні примітиви: переміщення, обертання, масштабування, копіювання, «віддзеркалювання» і об'єднання в групи;
  • одиниці вимірювання;
  • сітка;
  • прив'язка і вирівнювання.

Практика: створення з примітивних об'єктів сцени з простими елементами інтер'єру (стіни, підлогу, стіл, стілець, диван).

2

Класифікація модифікаторів:

  • огляд модифікаторів для параметричних об'єктів;
  • використання Modifier Stack;
  • подоб'екти модифікаторів;
  • прості модифікатори деформації: Bend, Twist, Stretch, Skew, Melt, Noise. Модифікатор вільної деформації (FFD).

Практика: створення нескладних об'єктів: корзина з фруктами, стелаж, коробка з цукерками.

3

Моделювання за допомогою форм (Shapes):

  • створення ліній;
  • розуміння інтерполяції сплайну;
  • типи зчленування сегментів (Bezier, Bezier Corner і т.д.);
  • Модифікатори для створення геометричних тіл на базі сплайнів (Extrude, Bevel, Bevel Profile, Lathe,).

Практика: створення моделі столу, шахових фігурок, келихів та ін. тіл обертання.

4

Моделювання за допомогою модифікатора Sweep:

  • визначення Sweep - протягування перетину уздовж сплайна;
  • вибір типу профілю (перетину) для ліній;
  • робота із сувоями: Selection Type і Sweep Parameters;
  • використання вбудованого і користувацького перетину.

Практика: створення моделі стільця і столу в венеціанському стилі, створення стельового багета і підлогового плінтуса.

5

Основи полігонального моделювання:

  • принципи побудови при нізкополігональних і високополігональному моделюванні;
  • редагування на рівні подоб'ектов;
  • операції з вершинами (Vertex), ребрами (Edge) і гранями (Polygon);
  • застосування вбудованих модифікаторів для подоб'ектов (Bridge, Champfer, Extrude. Weld, Target Weld та ін.).

Практика: створення моделі дивана, шафи, дачного будиночка.

6

Поняття матеріалу:

  • короткий огляд найбільш часто вживаних матеріалів в 3ds Max;
  • матеріали і карти;
  • растрові і процедурні карти;
  • інтерфейс Material Editor;
  • збереження матеріалів у бібліотеках;
  • канали ефектів матеріалу;
  • редагування карти матеріалу за допомогою застосування на об'єкті модифікатора UVW Map.

Практика: застосування та редагування матеріалів до раніше змодельованих об'єктів.

7

Віртуальні камери і основи освітлення:

  • типи знімальних камер, їх параметри і управління;
  • перемикання користувальницького виду на камери;
  • створення та налагодження джерел світла;
  • налаштування стандартного освітлення;
  • типи джерел світла;
  • множники;
  • послаблення;
  • оточення;.
  • використання растрових зображень для створення фону вьюпорту;
  • налаштування діалогового вікна Viewport Background;
  • візуалізація за допомогою ScanLine;
  • основні елементи управління візуалізацією.

Практика: створення інтер'єру приміщення і застосування до нього джерел світла, інсталяція віртуальної камери.

8

Освітлення сцени відкритого простору:

  • модель установки світла для імітації освітлення відкритого простору;
  • системи для архітектурних візуалізацій Sunlight і Daylight;
  • налаштування Environment;
  • ефекти оточення;
  • призначення заднього плану для вікна проекції;
  • основні принципи вибору ракурсу і схем освітлення при візуалізації екстер'єрів;
  • застосування HDRI для светопостановки екстер'єрних сцен;
  • налаштування параметрів фінального рендерингу.

Практика: візуалізація різних інтер'єрних і екстер'єрних сцен.

9

Спільне використання програм Adobe Photoshop і 3ds Max:

  • витяг контурів з файлів jpeg або png в Photoshop, з подальшим імпортом в 3ds Max, з метою отримання об'ємних фігур;
  • візуалізація і постобробка зображення в Photoshop.

Практика: створення складних елементів декору, використовуючи растрові вихідні.

10

Огляд основних пакетів візуалізації:

  • Mental ray (Autodesk 3ds Max);
  • V-Ray (Chaos Group);
  • Corona render (Render Legion a.s., a part of Chaos Group.)

Практика: візуалізація різних інтер'єрних сцен, порівняння пакетів візуалізації.

Заявка на бесплатную консультацию

Наш менеджер свяжется с Вами в ближайшее время. Предоставит детальную информацию о курсе. И ответит на все возникшие вопросы.