Ефективний 2 денний семінар, на якому Ви навчитеся як самостійно створювати ефективну контекстну рекламу і відмовитися від послуг сторонніх фахівців. Практичний курс від експертів.
Денис
Автор методики і програми курсу

Курси контекстної реклами (Google Adwords)

Ефективний 2 денний семінар, на якому Ви навчитеся як самостійно створювати ефективну контекстну рекламу і відмовитися від послуг сторонніх фахівців. Практичний курс від експертів.
Старт занять протягом тижня Стати профі в контексті

Якщо ви вже пробували займатися контекстною рекламою самостійно, то напевно відчули, що таке постійно зростаюча ціна за клік, при незмінно низькою конверсії.

Ми пропонуємо можливість навчиться створювати високоефективні рекламні кампанії. Щоб в рази збільшувати рентабельність контекстної реклами.

Викладач курсу контекстної реклами

Денис

З 2010 роки успішно практикує в області контекстної реклами. Брав участь більш ніж в сотні успішних проектів різної складності.

Сертифікований фахівець Google Ads та Google Analytics.

Основний напрямок діяльності - арбітраж трафіку.

Вартість і умови навчання

Дистанційне (on line) навчання

  • графік занять підлаштовується під Вас;
  • можна займатися прямо з дому;
  • не потрібно нікуди їхати;
  • практика на Ваших задачах;
  • можливо пройти курс за кілька днів.

4 занять

16 навчальних годин

7 000 грн

Платіть відразу й економте

-20% на навчання

Щоб заощадити на навчанні, потрібно внести повну вартість курсу (з урахуванням знижки 20%) до 2-го заняття, включно.
Щоб записатися, досить внести 500 грн. і узгодити дату та час першого заняття.

Спеціальні задачі клієнтів

Є питання, відповіді на які не передбачені в стандартній програмі? Наші тренери розробляють ексклюзивний курс під Ваші задачі.

  • тільки відповіді на Ваші запитання;
  • зможете вирішити свої завдання разом з викладачем;
  • індивідуальний підхід до кожного учня.

1 заняття

2 навчальні години

1 400 грн

При замовленні 5-ти занять і більше:

-20% від вартості кожного заняття


Знижки і акції

Заощадь 50% від вартості
Займаючись індивідуально Ви можете запросити ще одну людину і розділити вартість навчання з нею навпіл. При цьому кожен з Вас заплатить набагато менше ніж при занятті в групі, а всі переваги індивідуального навчання збережуться.
ЗНИЖКА ПО ЦІЙ АКЦІЇ плюсуеться С БУДЬ-ЯКІ ІНШІ ЗНИЖКОЮ!

Програма курсу Контекстної реклами

1

Аналіз переваг і недоліків Google Ads. Базові налаштування:

  • логіка роботи Google Ads;
  • переваги використання контекстної реклами перед іншими інструментами залучення нових клієнтів. Порівняння з таргетинговой рекламою в соціальних мережах і СЕО;
  • короткий аналіз найбільш популярних помилок при самостійному налаштуванні Google Ads;
  • аналіз переваг і недоліків Google Ads, з метою створення ниаболее ефективної компанії.
2

Створення рекламної кампанії:

  • створення та налаштування груп оголошень;
  • як за допомогою раціональної сегментації ключових слів можна економити бюджет і робити рекламу більш цільової;
  • створення оголошень і розширень. Чому їх повинно бути декілька, як вони впливають на показник якості ...;
  • аналіз об'яв конкурентів.
3

Пошук і підбір ключових слів:

  • застосування ключових слів, які рекомендує Google Ads;
  • підбір ключових слів за допомогою Планувальника ключових слів;
  • оптимізація бюджету рекламної кампанії за допомогою додавання мінус слів і виключення переходів по небажаним запитам.
4

Оптимізуємо рекламні компанії:

  • огляд основних показників на які потрібно звертати увагу;
  • методики підвищення ефективності рекламної кампанії з допомогою постійного аналізу та оптимізації ключових слів;
  • управління бюджетом і ставками з метою підвищення еффектірвності як компанії в цілому, так і конкретних запитів;
  • оптимізація та доопрацювання оголошень;
  • список мінус слів, чому так важливо постійно його оновлювати і як це правильно робити.

Практика: створюємо компанію ремаркетингу.

5

Аналізуємо рентабельність інвестицій:

  • підключення веб - Аналітики. Встановлюемо код GA на сайт;
  • методики постановки цілей і аналізу їх ефективності.
6

відстеження конверсій:

  • принципи створення конверсій, які реально відображають ефективність рекламної кампанії;
  • налаштування коверсій на боці GA;
  • зв'язок GA з Google Ads з метою відображення конверсій в Google Ads;
  • як правильно розрахувати і використовувати показник вартості конверсії.
7

Створення та управління медійними рекламними компаніями:

  • створення медійних рекламних кампаній на основі заздалегідь підготовлених зображень і відео, якими критеріями вони повинні відповідати;
  • створення компанії ремаркетингу в КММ;
  • методи оцінки ефективності медійних кампаній.
8

Аналіз реальних даних. Побудова стратегії подальшого розвитку:

  • аналіз реальних даних отриманих з компаній, які Ви створюєте по ходу вивчення курсу;
  • огляд різних методик оптимізації рекламних кампаній і підвищення їх ефективності;
  • побудова стратегії подальшого розвитку рекламної кампанії з урахуванням реально отриманих даних і доступного бюджету;
  • методи визначення та виключення найбільш ефективних і неефективних груп оголошень і рекламних кампаній.

Заявка на безкоштовну консультацію

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.