Як самостійно створювати ефективну контекстну рекламу і відмовитися від послуг сторонніх фахівців. Практичний курс від експертів, які щодня працюють з PPC.
Денис
Автор методики і програми курсу

Курси контекстної реклами (Google Adwords)

Як самостійно створювати ефективну контекстну рекламу і відмовитися від послуг сторонніх фахівців. Практичний курс від експертів, які щодня працюють з PPC.

Технології:

GOOGLE ADWORDS

Мова викладання:

УКРАЇНСЬКА   РОСІЙСЬКА

Мова інтерфейсу програм:

РОСІЙСЬКА   АНГЛІЙСЬКА

Якщо ви вже пробували займатися контекстною рекламою самостійно, то напевно відчули, що таке постійно зростаюча ціна за клік, при незмінно низькою конверсії.

Ми пропонуємо можливість навчиться створювати високоефективні рекламні кампанії. Щоб в рази збільшувати рентабельність контекстної реклами.

Преподаватели курса Google Adwords

Денис Иваницкий


Начал успешную практику в области контекстной рекламы примерно с 2010 года.

На данный момент могу с уверенностью сказать, что участвовал более чем в сотне успешных проектов разной сложности. И будучи на хорошем счету как специалист по PPC в seo.ua. И работая над собственными заказами.

Сертифицированный специалист Google Ads и Google Analytics.

Сейчас в основном занимаю арбитражем трафика. Это новое направление для Украины. Но очень популярное в мире. Особенно в странах с высокой конкуренцией диджитал сегменте. Это такой вид партнерства, когда клиент платит не за настройку рекламы, а отдает процент с полученных через мой канал заказов. Мне кажется такая форма сотрудничества наиболее прозрачная и удобная для обеих сторон. А главное - полностью исключает не качественный подход, и горе специалистов, который развелось огромное количество в этом сегменте рынка.

Преподавание прежде всего рассматриваю, как возможность делится качественное информацией и накопленным опытом. К чему всегда охотно стремился.

«Учение в счастии человека украшает, в несчастии же служит прибежищем.»

Який варіант навчання підходить Вам?

Групове навчання:

  • не більше 4х осів у групі;
  • вибираєте час і дні занять;
  • групи стартують протягом 3х тижнів.

2 заняття

8 навчальних годин

2 600 грн

Заповніть форму і дізнайтесь як зекономити

-20% на навчанні


Індвідуальне навчання:

  • графік занять підлаштовуется під Вас;
  • можливість переносити і відміняти заняття;
  • проактика на Ваших проектах;
  • старт курса протягом тижня;
  • можливість профти курс за кілька днів.

2 заняття

8 навчальних годин

3 800 грн

Заповніть форму і дізнайтесь як зекономити

-20% на навчанні


Дистанційне (on line) навчання:

  • індивідуальний графік занять;
  • займаєтесь в зручному для Вас місці;
  • не витрачаете час на дорогу.

2 заняття

8 навчальних годин

3 500 грн

Заповніть форму і дізнайтесь як зекономити

-20% на навчанні


Спеціальні задачі кліентів

Є питання відповіді на які не передбачені в стандартній програмі? Наші тренери розроблять експлюзивний курс під Ваші задачі.

  • адаптована під Вас програма курсу;
  • практика на Ваших прикладах;
  • мінімальне замовлення - одне заняття.

1 заняття

2 навчальні години

1 400 грн

При замолвленні 5ти занять и більше:

-20% від вартості кожного заняття


Знижки і акції

Заощадь 50% від вартості
Займаючись індивідуально Ви можете запросити ще одну людину і розділити вартість навчання з нею навпіл. При цьому кожен з Вас заплатить набагато менше ніж при занятті в групі, а всі переваги індивідуального навчання збережуться.
ЗНИЖКА ПО ЦІЙ АКЦІЇ плюсуеться С БУДЬ-ЯКІ ІНШІ ЗНИЖКОЮ!

Програма курсу Контекстної реклами

1

Google Ads. Логіка і принципи роботи:

  • що таке Google Ads / Відмінності від SEO;
  • переваги / недоліки Google Ads;
  • принцип раоботи Google Ads. Від чого залежить ціна за клік. Як мінімізувати ціну кліка;
  • структура аккаунту. Поняття: компанії, оголошення, ключові слова;
  • як писати оголошення \ підбирати ключові слова;
  • проектування рекламної компанії;
  • робота з інтерфейсом adwords.

Практика: створюємо пошукову рекламну компанію в Google Ads.

2

Робота з ключовими словами: пошук і підбір ключових слів, зменшення ціни кліка:

  • ключові слова, типи відповідності;
  • як підбирати ключові слова. Як дізнатися ключові слова конкурентів. Пошук неочевидних ключових слів з низькою конкуренцією;
  • мінус слова;
  • показник якості. Що це таке? На що впливає?;
  • показники на які звертаємо уваги: ctr, середня позиція, ціна за клік, відсоток втрачених показів і ін.;
  • поняття: cpc, cpa, cpm, roi;
  • як "дооптімізувати" компанії в процесі роботи.

Практика: працюємо з рекламою своїх сайтів. Додаємо або мінусуем ключові слова. Пишемо варіанти текстів оголошень. Створюємо нові компанії \ групи оголошень.

3

Веб-аналітика. Що це таке, як відстежувати ефективність і впливати на прибутковість:

  • Google Analytics. Що це таке \ як використовувати;
  • встановлюємо на сайті код GA;
  • конверсії. Що це таке \ як використовувати;
  • встановлюємо відстеження конверсій на сайті;
  • аудиторії. Що це таке. Як використовувати. Створюємо список аудиторій;
  • зв'язок акаунтів Google Ads та Google Analytics. імпорт конверсій.

Практика: налаштовуємо відстеження конверсій, налаштовуємо список аудиторій, продовжуємо оптимізувати РК.

4

Реклама в КМС. Загальні принципи, відмінності від пошукової реклами. компанія ремаркетингу:

  • стратегії рекламних компаній;
  • методи оптимізації витрат;
  • як масштабувати рекламні компанії;
  • реклама в КМС. Особливості. Відмінності від реклами в пошуку;
  • компанія ремаркетингу.

Практика: створюємо компанію ремаркетингу.

Заявка на безкоштовну консультацію

Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.