
Для тих хто хоче досягти досконалості
Всього 10 занять в нашому навчальному центрі і Ви зможете:
- створювати унікальні складні предмети, такі як елементи класичних меблів;
- моделювати елементи текстилю: штори, скатертини, подушки;
- гнучко налаштовувати матеріали, джерела світла і рендер;
- працювати з простими анімаціями.
Для кого ідеально підходить

Для старшокласників

Для студентів

Для дизайнерів

Для всіх хто прагне до досконалості
З Вами працюють досвідчені експерти

Максим
Входить в "ТОП 100 провідних викладачів технологій Autodesk". Може знайти підхід до будь-якого студента. Особливо якщо форма проведення занять індивідуальна.
Великий досвід у сфері моделювання виставкового обладнання.
10+ років викладацької діяльності. Випустив понад 10 000 задоволених учнів.

Остап
Випускник факультету архітектури в Національній Академії Образотворчого Мистецтва та Архітектури.
Практикує як архітектор і дизайнер. Брав участь в проектуванні й оформленні багатьох великих об'єктів Києва.
За 2 роки тренерської практики випустив понад 200 студентів.
Вартість і умови навчання
- індивідуальний графік занять;
- займаєтеся в зручному для Вас місці;
- не витрачаєте час на дорогу;
- практика на Ваших проектах;
- старт курсу протягом тижня;
- можливо пройти курс за кілька днів;
- електронний конспект з відео уроками.
10 занять
20 навчальних годин
7 800 грн
20% на навчанні
Спеціальні задачі клієнтів
Є питання, відповіді на які не передбачені в стандартній програмі? Наші тренери розробляють ексклюзивний курс під Ваші задачі.
- тільки відповіді на Ваші запитання;
- зможете вирішити свої завдання разом з викладачем;
- індивідуальний підхід до кожного учня.
1 заняття
2 навчальні години
1 000 грн
-20% від вартості кожного заняття

Заощаджуйте 50% від вартості курсу
Займаючись індивідуально Ви можете запросити ще одну людину і розділити вартість навчання з ним навпіл. При цьому всі переваги індивідуального навчання збережуться.
ЗНИЖКА ПО ЦІЙ АКЦІЇ ПЛЮСУЄТЬСЯ З БУДЬ-ЯКОЮ ІНШОЮ ЗНИЖКОЮ!
Часто задавані питання
Роботи студентів
Про нас говорять
Гнат
Освоював ази 3д Макса в групі більше пів року тому. Вже неодноразово встиг застосувати на практиці отримані знання. Прийшов час рухатися далі. Знову звернувся в Інтелект. І вони знову виправдали всі очікування. Вже прямо аж дуже хочеться застосувати отримані знання на реальних проектах.
Василь
Мої батьки дизайнери у них невелика студія. Я ще з 8-го класу для них 3д візуалізації будую. Ринок стає все більш конкурентним. Вимоги замовників ростуть. Коли вирішили брати участь у великому тендері, на озеленення частини Харкова. Я подумав, що момент прийшов, і не помилився. За 2 тижні ми з Максимом Миколайовичем пройшли курс і повністю розробили проект для участі в тендері. Перемога в якому стала супер бонусом, за сумлінне ставлення до занять.
Марта
Якщо я щось роблю. Те завжди викладаюся на повну. Макс вчила самостійно. Весь час дратувало, коли складні елементи виходять не як в прикладах. Нарешті, прийняла рішення розібратися професійно з цією програмою. Вибрала курси Інтелект. Все дуже сподобалося. Викладач відповів на всі питання і дав купу корисних порад. Всім рекомендую.
Програма просунутого курсу 3ds Max
Складені об'єкти:
- логічні (булеві) операції;
- складені об'єкти групи Compound Objects: Boolean, ProBoolean, Scatter, Shape, Merge, Terrain.
Практика: створення наскрізних отворів для дверей, вікон тощо. Вирізання різних форм з об'єктів, проектування на площину фігур з подальшою обробкою на поверхні.
Поняття лофтінгу
- створення loft-об'єктів;
- створення початкових форм для поперечних перерізів і шляхів;
- використання кривих деформації лофтінгу;
- оптимізація об'єктів при лофтінзі.
Практика: створення складних предметів: колони, ніжки для крісел, фрукти, олівці та ін.
Моделювання за допомогою методу Cross Section:
- створення поверхонь за допомогою модифікаторів CrossSection і Surface;
- основи створення каркаса для майбутньої моделі.
Практика: створення елементів сантехніки: унітаз, раковина, ванна.
Моделювання складних полігональних об'єктів;
- плавні деформації за допомогою функції Soft Selection;
- малювання рельєфу пензликом Paint Deformation;
- створення рельєфу поверхні за допомогою карти матеріалу Subdivision Displacement.
Практика:створення ландшафтного рельєфу.
Моделювання об'єктів в віртуальній студії:
- підготовка ескізів для моделювання складного об'єкта, варіанти створення «віртуальних студій»;
- застосування модифікаторів Symmetry (можливість легкої склейки двох дзеркальних половинок об'єкту) і Turbo Smooth (згладжування об'єктів).
Практика: створення автомобіля.
Створення об'єктів, що імітують поведінку тканини;
- використання модифікатора Cloth (Тканина) для симуляції поведінки тканин;
- основи роботи з панеллю Object Properties (Властивості об'єкту);
- огляд сувою Cloth Properties (Властивості тканини);
- відмінності поведінки об'єктів при Simulation (Моделювання) і Simulate Local (Локальне моделювання, без анімації поведінки тканини в часі).
Практика:створення штор, фіранок, подушок, пледів, скатертин та ін.
Створення матеріалів:
- основні компоненти матеріалів: «альбедо» (відображення розсіяного світла), транслюцентного (просвічуваність матеріалу), Reflection (ступінь відображення), Glosiness (чіткість відображення), Refraction (заломлення світла), Opacity (ступінь прозорості) і Self-illumination (степінь самосвітіння).
Практика: створення матеріалів для різних металів, дзеркал, скла, пластику, водних поверхонь та ін.
Створення розгортки текстури об'єкту:
- принцип розгортки текстури на об'єкті;
- нанесення текстури на різні об'єкти за допомогою модифікатора Unwrap UVW;
- нанесення і корегування готових текстур на об'єкти;
- настройки «Quick Planar Map» в свиті «Edit UVs».
Практика:створення розгортки для складних об'єктів.
Розрахунок твердотільної фізики за допомогою MassFX:
- відмінність геометричній і фізичної поверхні об'єктів;
- класифікація об'єктів: Dynamic, Kinematic і Static;
- облік щільності і мас тіл.
Практика: створення ваз, коробок і наповнення їх різними об'єктами.
Анімація Autodesk 3ds Max:
- керування шкалою часу;
- призначення ключових кадрів параметрам об'єктів (положення, обертання, властивостей модифікаторів і матеріалів);
- анімація віртуальної камери;
- запис анімації в відео файл і подальша обробка в програмах відеомонтажу.
Практика: створення рекламного ролика із застосуванням 3d-графіки.
Етапи проходження курсу

Відправляєте заявку

Проходите 1-е заняття

Оплачуєте курс

Прокачуєте свій Max
Заявка на безкоштовну консультацію
Наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим часом. Надасть детальну інформацію про курс. І відповість на всі питання.