Щоразу працюючи з черговим клієнтом, ставлю одне і те ж питання.
“Чому Ви вирішили, що саме так має бути оформлена та чи інша сторінка сайту?”
І майже завжди одна і та ж, абсолютно безглузда, відповідь.
“Так дизайнер намалював.” Або що то в цьому роді …
Люди добрі!
Чому Ви вирішили, що дизайнер знає, що потрібно Вашим клієнтам? Він просто гарно малює. Та й то, якщо це хороший дизайнер.
Витратьте хоча б пару днів на те щоб проаналізувати свою цільову аудиторію. Зберіть семантику. Вивчіть ринок. Це ж Ваш бізнес, хто як не Ви повинен розуміти його завдання і бажання клієнтів.
Не знаєте як?
Не питання.
Запишіться до нас на курс SEO-просування або Копірайтингу. Про все розповімо, всьому навчимо. Проявіть хоч трохи бажання зробити свій бізнес сучасним і цікавим.
Забудьте нарешті про ці “дідівські” методи …
Коли вклав грошей, найняв типу фахівців, і сидиш чекаєш клієнтів. Не працюють такі підходи. А якщо ще в якихось сферах і виходить, це не надовго.
Мова не йде про те, що все потрібно робити самому.
Звичайно скидайте з себе рутину. Це значно спростить життя. Але розуміти принципи і йти в ногу з часом в питанні маркетингу потрібно саме власнику.